XiQ. - 2010-08-18 00:00:07

Tutaj zostaje umieszczona przykładowa karta ninja!



Imię: (Imię, które będzie nosiła nasza postać)
Wiek: (Wiek naszej postaci, może się zmieniać wraz z przebiegiem gry)
Waga: (Waga naszej postaci, może się zmieniać wraz z przebiegiem gry)
Klan: (Jeżeli chcemy aby osoba upoważniona wylosowała nam klan wpisujemy TAK, jeżeli nie chcemy klanu wpisujemy '---')

Wygląd: (Tutaj zamieszczamy dokładny opis wyglądu naszego bohatera. Może się zmieniać wraz z przebiegiem gry)
Charakter: (Tutaj zamieszczamy dokładny opis charakteru naszego bohatera. Może się zmieniać wraz z przebiegiem gry)

Demon: (To pole zostawiamy puste. Demona będzie można zdobyć w trakcie gry za zasługi/podczas jakiegoś eventu)
Cursed Seal: (To pole zostawiamy puste. Przeklętą pieczęć można będzie zdobyć w trakcie gry za zasługi/podczas jakiegoś eventu)
Wioska: (Wioska zostaje przydzielona losowo)
Natura Chakry: (Uzupełniamy po zdaniu egzaminu na genina, wtedy natura chakry zostaje określona przez egzaminatora)

Punkty: (Punkty, które możemy rozdzielić między Ninjutsu, Taijutsu oraz Genjutsu)
Ninjutsu:
Taijutsu:
Genjutsu:


Punkty Statystyk: (Punkty, które rozdzielamy między siłę, zwinność, reakcję,
Siła:
Szybkość:
Celnośc:
Wytrzymałość:
Spostrzegawczość:

Reakcja: [ (spostrzegawczość + szybkość) / 2]   -  !!(pierw dodać potem podzielić)!!
Zwinność: (szybkość / 2)

Punkty nauki: (Na początku mamy ich 10, potrzebne są do nauki jutsu)
Chakra: (Ilość chakry za rangę + ninjutsu*100)
Kontrola Chakry: (Dzięki niej możemy używać jutsu. Każde jutsu potrzebuje określoną ilość kontroli chakry)

www.wsbfir.pun.pl www.klasa6ce.pun.pl www.forestmt2.pun.pl www.ifp.pun.pl www.112strazpozarna998.pun.pl